Elif-ayaz zgts4 ben yaptırmadım ihtimal zaten kesin sonuç değil onun için gerek duymadım eğer yaş 35 üstü ise riski otomatik yüksek çıkarıyor detaylı da belli oluyor zaten
Seymanurkurt zgts4 bende yaptırmadım ikili üçlü tarama sadece detaylı ultrasona gtttm haftası gelince
peaceandlove zgts4 ben yaptırmadım detaylıyı bekledim ondan da bir sıkıntı çıkmadı çok şükür. Kimsenin fikrini etkilemek istemem tabiki isteyen yaptırsın biz tercih etmedik
zgts4 TugceOrak sonra dan pişmanlık yaşayan oldu mu yaptırsaydım falan yada başka test yaptırmak isteği fetal testi gibi
zgts4 Elif-ayaz Seymanurkurt ikibaloglanannesi Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 😊 genellikle doktorlar önerdiği için yanlış olur mu yaptırmamak o yönden bir sorayım dedim çoğu kişi yaptırıyor çünkü
Elif-ayaz zgts4 tanıdığım da mesela yüksek risk çıktı detaylı ya da girmedi down sendromlu diye korktu ama sağlıklı doğdu yanılma payı yüksek bı test
zgts4 Elif-ayaz Gerekli mi diye düşündüm o yüzden bir kaç kişinin fikrini istedim içimi rahatlatmak için sonuçta detaylı ultrason var doğru o aklıma gelmemişti oradan belli oluyor sonuçu da net oluyor ikili tarama testine göre