Seyma27 canım doğumuma 1 ay kala annemle fabrika gibi zeytin yaptık yağı kendisi her yerimize sıçradı kilolarca yaptık hesap et bebeğimde hiçbir şey yok. Nar da aynı şekilde herkes leke yapıyor diyor her gün yedim abartısız bebeğim pamuk gibi. Hurafelere inanmayın