Gebesasli
Ben doğumhaneden acil olarak ameliyathaneye alındım sezeryan oldum bebeğimin kalp atışı yavaşladı ve hareket etmiyordu 5 cm açılma ile oldum anesteziye dair hiç bir bilgim yoktu acil olduğu için direk spinal oldu hemen serum takıldı belden uyuşma gerçekleşti tansiyon takibi yapıldı ve sürçe başladı herşey ani gelişti tek düşündüğüm şey bebeğimdi ondan dolayı panik vs yapmadım bol bol Ayetel Kürsi okudum ameliyathanede bana keşke herkes senin gibi metanetli olsa zorluk çıkaran çok kişi var dediler , gerçekten zorluk çıkarılınca süreçte zor olur hiç bir şeye sesimi çıkarmadım açılmam çok güzeldi çatım çok iyiydi doktorum bu açılma ve çatıyla seni sezeryan yaptığıma yanarım dedi ama nasip bebeğime sağlıkla kavuştuk ya gerisi hiç önemli değil
Güzel düşün güzel olsun kendini korkutma bana kalırsa spinal ol bebeğimi yanağıma koydular dünyalar benim oldu.
Uyuştum sonrasında hemen bebeğim çıktı çok hızlıydı dikim uzun sürüyor biraz sıkılmıştım.
Sondayı ameliyathanede taktılar
Uyuşturma ise direk ayak uçlarından sıcaklık gelerek başlıyor ve sonrasında birşey hissetmiyorsun zaten sağlıkla kavuşun 💞