Kizlar 11 haftalık hamileyim daha öncede kahverengi akıntı baya gelmişti doktor gelir korkma demişti ama dün oturdugum yerden kalktigin an birden yine kahverengi su gibi bişey geldi tuvaletimi yaptım sandım korktum hastaneye gittim bebek yaşıyor suyuda iyi dediler progestan verdiler bugün az az gelmeye başladı yine kahverengi başka hastaneye mi gitsem acaba