Merve_bdk
Mrb canim, ilk haftalarda yaptirdinmi cmv testini? Yoksa 34 haftadami tek yaptirdin? Ben de ilk 25 haftada yaptirdim, igg avidite yüksek cikti. Ama ilk haftalarda yaptirmadigim icin ne ne zaman gecirdigimi bilinmiyor. Igg avidite yüksek ciktigi icin Sadece son 3-4 ayda gecirmedigimi söyleniliyor. Simdi cok korkuyorum. Sende hersey iyi gectimi evladin sagliklimi? Cevap verirseniz cok mutlu olurum.