Aysedgrlikrkmz bende de var🤦♀️ Bazen çok kızıyorum eşime hatta içimden her geçeni söylemek istiyorum 🙈 ama sonradan saçma yere kızdığım için vicdan azabı çekiyorum eşimin hemen gönlünü almaya çalışıyorum ve gebelikten dolayı olduğunu anlatıyorum eşime. O da kızarsa konuyu değiştirmeye çalışıyorum yada susuyorum kavga etmemek için . Hormonlardan galiba 🤰🏼