Tubatubila Tecrübeli arkadaşlar doğum yapalı 4 gün oldu sezeryan oldum sütüm hala sarı geliyor bebek kusarken de sarı kusuyor bu normal mi acaba ne zaman beyaza döner
ilaydamom_ Tubatubila canım yağlı şeyler yiyorsan (tereyağ kaşar peynir muz gibi) o yüzden de sarı olabilir tedirgin olacak bir şey görmedim ben.
GirlandBoy_Mom Tubatubila ilk günler sarı oluyor canım benim de öyle benim kızım küvezde olduğu için ben sağıp hemşirelere veriyodum 1 haftadan sonra beyaza döndü normal merak etme ve bazı kadınların sütü yağlı olurmuş bu süt de çocuğu geliştiren süt benim sütüm de ilk başta öyleydi sonra kızıma gelmedi kilo aldırmıyodu yani sarı olması güzel bişey aslında
Neferut Tubatubila en başlarda öyle oluyor sonrasında rengi beyazlaşıyor canım çok şifalı bol bol emzir
kayramertannesi Tubatubila Hastanede bir tane anneye denk gelmiştim sütünü irinli sanmış iki gün bebeğine mama vermişti sütüm irinli aktı ilk günler diye anlatıyordu :))
Alisde Tubatubila ilaydamom_ hayir ilk suttur ve en faydali en besin degeri süt memeden gelen ilk sarı suttur hatta ozelikle vermeye çalışırlar bebislere endiselenmenize gerek yok yediğiniz içtiğiniz seylerle sutunuzun rengi degismez yag orani degisir sadece oda renginden belli.olmaz bebek kilo alimi yaşamaz sifa olsun 🙏
bengonca Kolostrum sütü o, dünyanın en büyük şifası belkide. Bol bol emzşr canım. Bebeğinin bağışıklık sistemini güçlendirmek için var o🌸🌸
Tubatubila bengonca ayy inşallah çok sağolun peki böyle oluk oluk mu gelmesi lazım ben mesela sagiyorum serçe parmagkm kalınlığında anca süt geliyo
bengonca Tubatubila hayır canım ilk zamanlar öyle oluk oluk gelmez. Sen bol bol su iç süt artırıcı bieşlet ye iç mutlaka. Sütün artacaktır 1 aya ancak normale döner. Korkma yani. Bebeğinin midesi kirazdan biraz büyük senin şifa sütün ona yeter de artar bile
Tubatubila bengonca peki bişi daha sorabilir miyim brnim gogudlerim aşırı büyük şu an içi dolu beni rahatsız ediyor yani içten içe yanıyor bosaltmam lazım ama iki gündür çok kötü böyle oldu mu sizde de
bengonca Tubatubila normal canım boşalt biraz pompa ile rahatlarsın. O sütü mutlaka içir ama. Sağdığın süt oda sıcaklığında 3 saat buz dolabında 3 gün buzlukta 3 ay saklanır.
Alisde Tubatubila canim mastit olursun sütünü sağ fazla sutu boşalt ama mutlaka bebegine ver o sagdigin sutlerini yoksa damarlarin tıkanır fazla sutten cok zorlanirsin 🙏
Tubatubila Alisde evet zaten zorlanıyorum emziriyorum bı yandan sagiyorum ama sağfigim süt göğsün doluluğu kadar olmuyor az bişi oluyor işte