aylam34 rapor veriyolar 32. Haftada kağıdı işyerine iletiyorsunuz bu raporla birlikte son çalışma haftası olan 37. Haftaya kadar çalışabilirim onayını almış oluyosunuz . Bu rapordan sonra 37. Haftaya kadar ekstra bir kağıda ihtiyacınız yok 37. Haftada otomatikman izne ayrılıyorsunuz ve doğum yaptığınız gün de analık raporunuzu kurumunuza iletiyorsunuz