nemesss kızlar adetim iki gün gecikti artık test yapmayı bıraktım ama avuç avuç saçlarım dökülüyor. internet araştırmasında hamilelik ile ilgili şeyler gördüm doğru mu bilen var mı test yapmaya değer bir belirti mi?
nemesss Cimcime30 @Negna- iki yıldır negatif görüyorum bir hafta adet gecikmesinden önce yapmam muhtemelen 🥹
nemesss Negna- inanın ben de size sormaya gelmiştim 😂 hala adet olmamadım bugün belki bi test yaparım siz naptınız.
Negna- nemesss bende daha önce ovülasyon denemiştim ama olumsuz sonuç almıştım bir gebenin günlüğünden hiç denemedim dün onu sipariş verdim bide onu deneyeceğim
nemesss Negna- bilmiyorum ki problem nerde. bir seneyi geçtik yetti dedim artık muayene olmuştum geçen şimdi testler başlayacak bakalım nerde ne sorun var öğrenicez.
nemesss Negna- böyle şeylere para harcamaktansa önce sorun nerde onu bileyim istedim eşimde bende tetkikleri yapacağız inşallah. allahım kolaylaştırsın işlerimizi kucağımızı boş bırakmasın inşallah.