Ebrar546 benim ikinci hamileliğim . Bende çok ayakta kaldım , kızım duran dinlendiren bir çocuk değil . Hiç işimde bitmiyor herşeyi yapmak zorunda kalıyorum bende buna bağlıyorum daha çok olmasını aslında çünkü ayaktayken artık acı veriyor iyice . Yatıp ayaklarımı yukarı dikince bir tık rahatlıyor anlıyorum umarım geçer inşallah 🤲