crazygirl evet canım normalde annede gebelik şekeri çıkarsa bu olası bi durummuş ama bende şeker de çıkmadı neden böyle olduğunu anlayamdım iki ayrı doktora gittim bu konuda onlarda yapcak bişi yok ama riskin var dedi önlemek için falan hiçbişey söylemiyorlar. Kafam çok karışık