Aysenurkpehlivan Öncelikle herkese merhaba bugün çok fazla kasık ağrım vardı ve adetimde geçiktiği için test yaptım çok şükür pozitif çıktı ve baş dönmemde şu saatlerde başladı daha önce düşük yaptığım için endişeliyim normal mi böyle olması
cauuv1 Normal bende de göz kararmaları oldu bi hafta daha yeni geçiyo şükür. Belirtimde yok fazla aşırı uyku hali ve halsizlik var 6 haftalık hamileym
cauuv1 Aysenurkpehlivan hayır benim bildigim bi tehlike vs varsa veriyolar düşük yada kanama gibi. Bi sıkıntı yoksa kullanmıyosun