Perşembe günü doktora göründüm doktor kesemin çok aşağıda olduğunu bebeğin normalde 7+2 olması gerekirken 6 haftalık göründüğünü söyledi kan tahlilleri ve iki gün ara ile beta hcg baktırdım ve değerimin düştüğünü gördüm acil doktoru gebeliğin sağlıksız olduğunu istersen yatış yapıp kürtaj yaptırabileceğimi söyledi kalamam olmadığı için kabul etmedim bu durumda ne yapmalıyım kanamayı mı beklemeliyim normalde bugün 8 haftalık oldum