Hsnanr Merhaba annişler bugün merak ettiğim birşey var hamıleyken anne sütünü destekleyecek bırşey yapbılırmıyız ? Malum çocuk doğduğunda sütümüz olmazsa az olursa yetersız olup hazır mamalar sütler alınmalı kötü durum bu hem bebek ıcın hem anne ıcın bu konuda bilgisi olan varmı ???
Edugumoglu Hsnanr dün bende aynı soruyu sordum çokça su iç dediler benim de beklediğim cevap o değildi Bana arkadaşlarımdan yapılan önerilerde buğday dereotu boza vardı 😊😊 Bekleyeyim bi köşede
tugbamehmetbaki Hsnanr benim kardeşim erken doğum yapti folover livingin tarçınlı çayı vardı annem ona hergun demledi birer kilo şükür sıkıntı olmadı geldi sütü
Hsnanr Gizem_miros evet bende öyle biliyorum ama tedirginlik yakınım bu sıkıntıyı yaşadı bende bılmıyorum şimdiden destekleyebıleceğim bırsey varmı dıye merak ettım 😂
Gizem_miros Hsnanr kuzum inan bunyede cok onemli yani sutun olacaksa olur olduktan sonra arttirmak lazim ama hamileyken bence yapilcak ozel bisey yok 😂❤
Gizem_miros Hsnanr cok haklisin canim bende ikk oglumda duz duvara tirmaniyordum acemiydim herseyden korkuyodum acaba sut olacakmi doyacakmi ama dogunca kendi kendine gelisiyor hersey 😂
Edugumoglu Hsnanr kaçıncı haftadasın bende bu arabanı düşüncelere daldım bendeki düşünce sütun olmaması değil de zaten olacak vucudu desteklemek tipki hamile kalmadan önce düzenli beslenmek vücudu buna alıştırmak gibi
Edugumoglu Hsnanr 30. Haftadayız sen şimdiden catlak onleyici kremlere yaglara basla eger dogal yaglarla karisim yapacalsan goguslerede kullan yarayi engellesin yediklerinede dikkat et ne kadar az kilo o kadar az çatlak ve sağlıklı hamilelik 😍
tugbamehmetbaki Hsnanr 35 haftalık doğum yapmasına rağmen hem sütü geldi hem bebek kendini topladı mama kullanmasını bile gerek kalmadı ki Maşallah 3 kilo doğdu şu anda 4 aylık 7 kilo geçmiş
Deletedmom00251 Edugumoglu aynen hamilelikte çok iyiymiş balık bi doktordan dinledim keşke bende yiyebilsem😒
Kardii Tahin helvasıyla birlikte açık çay iç mükemmel süt yapıyor ve boza birde vişne hoşafı komposto yani ben foğuma giderkende komposto götürücem boza aldırıcam bide eşime
Edugumoglu Kardii ya bozayı hiç içmiyorum bir damla tadına baktım bu yasima kadar 30 🤦♀️ simdiden sonra deneyevegim sanirim haftada bir iki icecegim sanirim doguma kadar abartmadan sonrasindada devam ederim artik e icebilirsem tabi