Kızlar kayınbabam aşiret ağası gibi bi adam sözü çok dinlenir kimse üstüne bişey söyleyemez. 2. Bebeğime hamileyim birincide ismi eşimle ortak karar koymuştuk hiç sormamıştık diye trip atmıştı. Bi kaç kere de oğlumdan için keşke buna benim adımı koysaydınız dedi. İkinciye hamileyim yine oğlum olacak ben cihan koymak istiyorum. Geçen de alınmasın diye aklında bi isim var mı dedik benim adımı koyun dedi. 2 tane torununda var o isimde. Onlar benim adımı güzel taşıyamadılar akılları havada falan dedi lafın en sonunda da siz bilirsiniz dedi. Eşimde şakaya vurdu ama koymamızı istemese söylemezdi diyo adı da cuma yani ben koymak istemiyorum o ismi kimsede olmasa yine koyardım belki ama ne yapacağımı şaşırdım