Burcuilker1 Merhaba 6+2 haftalık hamileyim ama felaket diş ağrısı yaşıyorum 20 lik bu haftalar da diş çektiren oldumu doktor onay verdiği sürece 😢
Nurtekee Burcuilker1 benim de dişim çok ağrıyor ama 17 haftaligim kanal tedavisi yapilcak sali ama 3 ila6 ay arası diş tedavisi yapılıyor diye biliyorum
Burcuilker1 Nurtekee allahım ilk gebelikte çektim bunda da çekiyorum ozaman da sonlara doğru çekmiştim delircem artık acıdan ya
Nurtekee Burcuilker1 bu şekilde bebege daga çok zararu olmuyor mu ben anlamıyorum kafayi yicen resmen ağrı dan
Burcuilker1 Nurtekee oğlum doğduun da enfeksiyon geçirdin mi dediler evet dedim benden oğluma enfeksiyon geçmiş diş yüzünden ve 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü hastanede bunda da olur diye korkuyorum
Nurtekee Burcuilker1 benim oğlumda dq aynısı oldu benden enfeksiyon geçmiş ama diş degil normal enfeksiyon oda yatti 8 gün yoğun bakımda
Burcuilker1 Nurtekee valla ben tek diş çektim onda ama öyle böyle çekmedim yüzümün yarısı nasıl şişerdi ay valla zor ya hamileliekten önce çektirmedim salak gibi yine aynı diş aynı diş.. Akılsız kafam
Nurtekee Burcuilker1 antibiyotik biraz etki ediyor sanırım ama hiç geçmiyor agrinin dozu azalıyor sadece sonra bir daha bir delirtiyor ya
Nurtekee Burcuilker1 birde sol tarafdaki dişim azi disim ve bugün sol gozumun üstü morarmış kapagi neden acaba durduk yere yani
Burcuilker1 Nurtekee aaa morluk olayonı bilmiyorum valla ama buz koy canım bende elimde buzluk geziyorum
Burcuilker1 Nurtekee ay sskın sakın en büyük düşmanı kesinlikle buz koy canım yanağına bana iyi gelen tek şey o
Nurtekee Burcuilker1 ya bilmiyordum aslında iyi geldiğini hissediyordum ama int den baktim iltihabı yayarmis ya