Merveee1 Hanımlar bugün doktor kontrolümüz vardı 10 haftalık hamileyim cinsiyet tahmini istedik yaptı kendisi siz en erken ne zmn öğrendiniz cinsiyetini
Deletedmom667 Merveee1 11+5 iken cuma gunu ikili test randewum vardı erkek olabılır ama erken erkek demek için dedi.. Subat sonunda net belli olur dedi
Merveee1 Mimnak hımm benimki zaten net değil tahmin suan netleştirmedi ama bazılarına denk geliyorum öğrenmiş oluyorlar
Leylanuray Merveee1 14 haftalıkk en baktı goremedii şuan 16 haftaligim 2 hafta snra gdicem bakalım gstercekmi sennki erken bence canim
Kbradmrdg Merveee1 12+3 de erkek gibi yanılacağımı zannetmiyorum dedi 15 haftalığım Cuma günü ben sormadan cinsiyetimiz kesin erkek dedi 😊 doktoruna güveniyorsan büyük olasılık doğrudur ☺️
Sedahoca Merveee1 18 . Haftaya kadar bütün doktorlar ki bunlar Prof .özelde erkek dedi 18.haftada bir doktor kız dedi .Sonuc kızımız olacak nasip olursa 🌸🌷❤️ 18 e hatta ayrıntılı ultrason a kadar bekle derim .Canım pembeler 🌸🌸🤗😂
eluskrg Sedahoca Bende 16 haftalığım bizede erkek dedi hatta şurası dedi ama ultrasyon makinasında nedense eşimde bende göremedik biraz eskiydi makina hala emin olamadık kafamız karıştı 😞
Taha Sedahoca Şu an bu yazıyı okurken inan sevindim bugün doktor da bana yüzde 80 kız ama iki hafta sonra daha detaylı teyit ederiz 😊🥰 şu anda 16. Haftadayız bakalım nasip ben hala erkek hissediyorum 😊
Hilossss Merveee1 11+5 az once kız gibi görünüyor yinede biraz bekleyip emin olmakta fayda var dedi doktorum geçen hafta bakacaktı ama bizimki poposunu döndü göstermedi ama kız gibi duruyor gerçekten ben bile anlayabiliyorum😊
Hsnanr Hilossss benımkıde göstermedi doktorum kız gecıyor kızlar gostermıyor ama dedı sonra keskin emrin degıl dıye unutturmaya çalıştı nasıl anladın sen ? Bende anlayayım 😀
Merveee1 Kbradmrdg 2. Gebeliğim aynı doktor güveniyorum ama işte o net bu falan demedi öyle görünüyor dedi hızlı resim yükleyemedim yoksa alırdım fikirlerinizi
Krbksrf 12. hafta cok emin degilim demisti 16 . Hafta da ögrendim oglum olcagini 17 . Hafta 3 lu taramaya girdim cinsiyette bir degisiklik olmadi yarin insl 18 haftalik olcagiz .😊😊