Rojin__321 Cimcime30 canım bilmiyorum testlere de güvenmiyorum ayriyetten niye böyle kirmizj çıkmışki bence tekrar tesip çekip atın
Leylasiva21 Cimcime30 ben bu testlere güvenmiyorum en iyisi kan testi iki günlük dahi olsa çıkıyor ben 12 haftalık hamileydim yaptım çıkmadı
Merveemctgcl Cimcime30 idrarda çok tutuyorsun sanki kırmızılık yürümeye başlayınca çek idrardan böyle silik varsa bile göremeyiz
Rojin__321 Cimcime30 canım çok kırmızı çıktığı için ne pozitif belli ne negatif belli ve bu testlerin çoğu yanıltıyor yinede bir daha resim at ama bence en kesin sonuç kan
bella_xx Cimcime30 bi erken gebelik demi yapsan canım ya oda net sonuç verir yada kan verirsin kan daha iyi
Mervedezz Cimcime30 benim 8 haftalıktı negatif çıkmıştı. Kanda çıkıyordu en iyisi o. Hemen sağlık ocağında yap boşver bunları
Gizem1504 Cimcime30 belirtin varmı canım kırmızılık var testte ama çizgi göremedim canım istersen yarın tekrar dene erken gebelikle