Ela genelde sonuç temiz çıkınca diğerlerine gerek duymuyorlar canım ama açıkçası ben hiç birini yaptırmadım 12. Haftamda gittim doktorum sordu istemedim burun yapısına baktı ense kalınlığına baktı güzel ama garantisi yok ikili testte de garanti yok dedi bende dedim tedavisi yok bebeğimi aldırmayı düşünmüyorum ne olursa olsun kabul ediyoruz diye yaptırmadık geçen kontrolde de detaylı ultrasonla organlarına baktı hep çok şükür bi sorun yok testlerde ihtimal bakılıyor sorun var gibi görünüyorsa amniyosentez yanş karından sıvı almak istiyorlar o da düşüğe neden oluyor diyorlar