Nazsuuu yanlış anlamayın ama başka marka mı yoktu da buna kaldınız, herkes memnunum demiş ama herkes daha çok yeni kullanmaya başladı galiba 2 senedir kullanıyorum 1 seneyi geçtikten sonra makine cozutuyor TV sini de aldık asla memnun değiliz, makine kurutmuyor normalden bi tık fazla doldurursanız asla temiz yukamıyor ve tek ben değilim arkadaşımla aynı dönemde aldık o da hiç memnun değil ama işte hiç yoktan iyidir diyoruz biz evlenirken hiç eşya alınmamıştı mecbur en uygununa gitmiştik