Sezeryan kötü diyorlar normal doğumda da Allaha emanetsin yok kesi yok bağırma çağırma ilk doğumum sanırım ben evde dogurucam sonra hastaneye gidicem cidden psikolojim alt üst oldu kızlar iyi olanda var tabiki ama nasıl bir doktora denk gelicem bilmiyorum bu beni korkutuyor bu konuyla ilgili travmam da var ne yapıcam ben