reyhan_t depend bez zaten kilot bez gibi ekstra üstüne kilot girerseniz rahat etmezsiniz çünkü dikişler olcağı için sıkmış olur , ilk hamileliğimde göğüs kalkanı almamıştım, zaten sütüm hemen gelmemişti geldiği zaman da öyle birdenbire süt dolmuyor bebek emdikçe artıyor, yara da eve geldikten sonra oluşmuştu.