Kızlar selam. Benim mtfrler heterizigot pai4g5g:4g5g(heterzigot) cıktı. Diger genler normal. 1 düşüğüm var. Haftaya transfer olcam kısmetse.
Kan sulandırıcı kullanmalı mıyım? Bu durumda olup kullanan oldu mu sizden? Kafam karıstı drum kullanmana gerek yok düşüğün alakası yok bunla dedi dedi başka bir prof ise şart dedi drlar da net bişey demiyor. Bazı kadınlar kullanmış bazıları kullanmamış napmalıyım acaba