Ayca25 Kızlar 24 saatlik idrar tahlili vermiştim 173 çıktı 37 haftalık hamileyim bu konuda bilgisi olan varmı
Cihangir09 Ayca25 300den yukarısı tehlikeli oluyor doktorunuz daha net bilgi verir mutlaka. Tansiyonunuz yükseliyor mu
biizaaa Ayca25 doktorunuzun demesi lazımdı ama gebelikte zaten idrarda protein kaçağı oluyor benim doktorum öyle söylemişti gebelerde görüyoruz bu durumu diye
Ayca25 Bir ara yükseliyordu mide bulantısı yorgunluk sürekli uyuma isteği oluyor bide bebeğin hareketleri çok yavaşladı