Ayserum 1mutluAnneee1 senin ikinci hamileliğinmiş doğum sancısı nasıl oluyor ve bizim bu baskılar doğumun yaklaştığına işaretmi
Ayserum 1mutluAnneee1 aynen bende de 35+5 oldum artık çok korkmuyorum doğurmaktan ama kasılma sancı olsa sürekli durur mu baskı kasıklarda bilemiyorum benim sürekli var baskı hissi çıkmıyor
Ayserum 1mutluAnneee1 doktorum 38 i bekleyelim diyor ama ben 37 de alması için yalvarıcam bu kontrole kadar doğurmazsam 🤣
1mutluAnneee1 Ayserum kuzum sancılarım bayağı doğum sancısının düşük hali diyebilirim ama devam artmadığı için henüz yalancı sancı olarak gecıyor ama tabi bazen endıse duyuyorum ıkı hafta dayanmamız gerek
1mutluAnneee1 Ayserum benım sertlesıylr o da normal sadece artarak devam edıyorsa anla ki bıseyker var ama gecıyor tekrar başlıyor ıse yalancı
Ayserum 1mutluAnneee1 benim sertleşme yok midem bulanıyor sadece o da beni şüpheye düşürüyor burda böyle yazanların yarısı doğuruyor yarısı doğurmuyor 🤣