sendekimsinnn merhabalar yumurtlamanın hesabı genelde şöyle oluyor mesela adet başlayacağı günden 14 gün geri sayarak. Düşükte de kanama başladıktan 40 gün sonra adet olunuyor bende öyle olmuştu başkasında değişebilir. Yani kendime göre hesaplarsam düşük kanaması başladıktan 20 gün sonra başlama ihtimali var . Ama 30 gün sonra adet olacak olursan 15 gün sonra başkar. Umarım anlatabilmişimdir 😊