Evrimnbe evet ağrılarım oldu ekstra meme hassasiyeti zaten oluyor hamilelikte üstüne bir de kistler eklenince can sıkıcı olmuştu.Allah kötüsünden korusun tabi her halimize hamdolsun.
Meme ucu yarası yaşadım korkunç bi şekilde.Doğumdan daha kötüydü o ilk emzirme dönemi meme ucu yarası kanıyordu artık.
O kadar kremler yağlar hiçbir şey işe yaramadı.
Bir tek gümüş kapak işe yaradı.
İkinci çocuğumda riske atmadım hemen gümüş kapak kullandım hafif sızılarla atlattım.Ama emzirmede başka hiçbir sorun yaşamadım.
Eylley
Ben de emzirince geçer diye umutlanmıştım 2,5 + 2 yıl emzirdim çocuklarımı ama hala kistler benimle.Yeter ki zararsız olsunlar da sorun değil diyorum artık
-