Zehrauygun Bende almadım daha erken. İki çocuğumda kışın olduğu için uzun kollu atletler, kıyafetler, battaniyelerle sarıp sarmaladım. Şimdi ki yaz bebeği olacak baktığım her şey kalın, kalın kalın giydirip de çocuğu sıcaktan isilik etmek de var. Az daha bekleyin derim Nisan gibi çıkar yazlık ürünler. Çok heves ederseniz birkaç tane alın ama baharda çıkan ürünle farkı görürsünüz. O vakte kadar diğer şeylere bakabilir alabilirsiniz. Mesela küvet, banyo malzemeleri, beşik seçimi gibi gibi... O zaman geldiğinde tekrar yazışırız. Nerde ne var fikir veririz inşallah 🤲 Kendinize iyi bakın anneler ✋