İlk bebeğimde ilk 6 ay her ay gitmiştim,sonra 9 ay, sonra 12 ayda gittik. Ama zaten her ay aile hekimliğinde de aynı muayeneler yapılıyordu(kalça ultrasonu ve 9.aydaki kan tahlili hariç) o yüzden şimdi ikinci bebeğimde her ay çocuk doktoruna gitmeyi biraz gereksiz görüyorum açıkçası. Sizce şart mı her ay?