Geç döllenmeden kaynaklı gayet normal doktor ona göre adet tarıhını düzenliyor 3 çocuğumda öyleydi misal 24 Temmuz son adetim 2 Ağustos olarak düzenledi 10 gün falan korkmayın yani bunlar gerilik olmuyor gebelikle ilgili gerilik olması ilerleyen haftalarda kontrollerde sürekli gerı gelmesinden kaynaklanır 20 haftayı bıtırdık detaylıyada girdik profesör doktorum geç döllenme gebelikte çok normal dedi