2minnakannesi0 bugün gittim, kilosu çok artmış doktorum haftaya pazartesiye yatış istedi,suni sancıyla doğur dedi, ama cumaya kadar sancımı beklicem gelmezse doktorla görüşüp sezeryan isticem, şuan kilosu 3.700 normal doğuracağımı sanmıyorum oğlumu 3,5 doğurmuştum çok zor olmuştu, kafası büyüktü, şuan sezeryan aklıma daha yattı