Zmerve Doktorunun ne dediği önemli canım. Tüm bebeklerin gelişimi birbirinden farklı. Buradakilerle kıyaslama yapma sen. Her Bebek aynı boy ve kiloda doğmuyor ki. Öyle olsa şu an hepimiz aynı boy ve kilolarda olmalıydık. Benim 35 te 2300 dedi doktorum ve normal dedi. Sonrasında pekmez, kaşar, yumurta , bal ve tereyağ çok tükettim. Kilo aldı.