Kızlar ben nisan da düşük yaşadım sonra tekrardan Temmuz’da hamile kaldım kasımda da 19 haftalık doğum yapmak zorunda kaldım yani 2 bebek kaybım var bunun için genetik test yaptırmayı düşünüyorum Ankara’da olan varsa hangi hastane de yaptırdınız nasıl ilerledi süreciniz ne zaman çıktı sonuçlarınız genetik test için kan mı alınıyor kadın erkekten ve benim gibi kayıp yaşayıp sonraki gebelik süreci sağlıklı ilerleyen oldu mu