Caglacolak5237 Nutella96 Karabük eğitim araştırmadayım. 34+2 sancıdan yatıyorum . Bebeği riske atacaklarsa normal diye diretmiyorlar inan. Bebek makat gelişse çatı varsa bebekte yada sende bir problem varsa direk sezaryen alınıyorsun
Hil123 Benim tansiyonum yüksekti ilkde normal doğuma zorladılar suni sancı ile tansiyon düşmeyince sezaryene alındım acil istanbulda şehir hastanesinde