Delihatunnn Kimseye birsey yazamiyorum klavye surekli gidiyor kisa sureli geliyor yazarken bi anda kayboluyor noluyor ayyy 🤦
Delihatunnn Rabiamina bos etiket atinca klavye yine gitti ekrana cigerci kedisi gibi bakiyorum demek istiyorum insaAllah anliyosundur cicegim 😅❤️
Rabiamina Delihatunnn anlıyorum ben de cevap veremedim o an klavye gitti geldi. Gülücük atmama zaten izin vermiyor 😅 heh şimdi geldi