Kızlar 32+5 haftalığım saat 22.00 dan bu yana düzensiz kasılmalarım var. Normalde de olurdu ama ilk kez bu kadar kısa aralıklarla olmaya başladı kasılmalarla birlikte ağrı falan yok fakat az önce kasılma olmadan kasıklarımda adet sancısısı gibi bi sancı oldu 40 45 sn sürdü sonra geçti. Bu arada bebeğim çok hareketli ondan biraz rahatlık var ama sizce korkmalı mıyım?