Zyd15 Kızlar 1 saatin içinde defalarca yani 5 dkkada Bi diyebilirim karın sertleşmem oluyor sizce normalmi yoksa doguma işaretmi ? Yalancı sancıda oluyor bu haftalarda ama bu aralar sertleşme cok sık hissediyorum yaşayan varmı?
Nananan Zyd15 ya ben 32+3 haftalık hamileyim bir anda karnına sancı girdi ve ishalim başladı bu normal mi uyuyamadım bu saate kadar su gibi ishalim var şuan bı anda oldu ne olduysa
minimonun-annesi İshal sancıyı tetikler demişdi ebe benimde haftalardır çok sık ishalim var söylemesi ayıp ama şu iki üç gündür düzenli ishal ağrısı var