Kızlar 4 aylık bebeğim var ve sanırım yine hamileyim bu durumu yaşayan var mı ya da küçük bebekle hamilelik süreci nasıl bu şekilde olup mutlu olan var mı birlikte büyüdükleri için yoksa çok mu zor geçiyor kafamda bir sürü soru işareti oluştu spiral koyduracaktım eşim korunuyordu ama bir defa korunmadan ilişkiye girmiştik doktorum adet dönemimi beklememi söylemişti olmadığım için gitmedim ve böyle bi durum yaşandı 😞