Guneyinannesi1 Resim atamıyorum bi sorun var sayfada , 1 saat sonra silik çizgi gördum net bir çizgi değil silik bayağı ?
ASE6154 Guneyinannesi1 her markada illaki çıkaran oluyor zaten 1 saat sonra çıkan çizginin doğruluk payı çok düşük birkaç gün sonra tekrar deneyin bence
ezgickm Guneyinannesi1 açıkçası anında çıkmasına rağmen arka arkaya yaptığım 3 testte silik çıktı ama regl oldum
Guneyinannesi1 ASE6154 ya zaten 3 gün gecikmem var geçen ay kimyasal yaşadım belki de ondan gecikiyorum
Guneyinannesi1 Merveemctgcl 3 gün gecikti ama geçen ay kimyasal yaşadım o nedenle mi gecikti bilmiyorum