nhlacr 36+2 deyiz bebeğim aşşırı hareketli bazen tekmeleri çok sert oluyo kasılmamı tekmemi ayırt edemiyorum ve mesanemde çok baskı oluyo. Vajinal akıntımda oluyo, kontrolüme daha 1 var ama çok sabırsızın sizce doğum yaklaşmış olabilir mi
Nazsuuu nhlacr wlaa her an herşey olabilir siz yinede dikkatli olun benimki 35+4 oldu ama 38 görmeyi hayal etmiştim
12betul nhlacr günümüz aynı . Bende 36+2 yim öğleden sonra sancılarım başladı . Akşam 11 de acilden geldim sancı var bebek kanalda ama açılma yok . Hemen de başlayabilir. Açılma haftayı da bulabilir dedi . İnan ki gerildim . İki kızımda da bu sancı ile gittiğimde en az 3 cm açılma çıkıyordu
FNK Ben de 36 da aynılarını yaşadım bir gün normalden fazla akıntım oldu doktorum duyunca hastaneye çağırdı alttan muayene etti bu yüzden ve bebeğin başı kanala yerleşmiş o yüzden böylesin sancın olursa beni ara dedi 🫠