Birşey sormak istiyorum daha çatı muayenesine var benimde aklıma takıldı
Bekarken regl düzensizliği ağrısıyla gittiğim doktora sordum regl sancım neden çok şideetli diye rahmin dar oldugu için demişti normal doğum yapabilirmiyim acaba alttan hiç muayene olmadım bu zaman kadar zaten 1 bucuk yılık evliyim