av0kado badem yağı ve bio oil kullandım 12. Haftadan itibaren ama maalesef ki çatladı hemde çok kötü çatladım ben karnım bacaklarım çatladı. Çatlamasaydı iyiydi ama çatladı çokta takmıyorum nasıl olsa tedavisi var ve en önemlisi bebeğim sağlıklı olsun yeter bana. Ama çatlayınca çatlıyor bence