Fatmayarennn iki çocuğum var ikisi de serklaj atıldı 32 .haftada doğdu iki çocuğumda ama bnm 32. Haftada doğum yapmış olmam sizi korkutmasın bnm rahim şeklim farklı bebek büyüdükçe içine sığmadığı için 32.haftayı görebildim en fazla serklajlı olup 36 .haftaları görenler çok. serklajlarımı her ikisinde de doğumdan sonra aldırdım düşün yani bebişler doğdu serklaj hala sapa sağlamdı 🤗şükür ikiside sağlıklı çocuklarımın