Sylmz_24 hamile kaldığım ay belime bıçak saplanma gibi bir batma yaşadım defalarca. Bayram temizliği yapmıştım belimi zorlamışımdır diyerek hiç aldırış etmemiştim bir yandan da kusmalarım başlamıştı onuda aynı bayram temizliğine yorarak üşüttüm kesin demiştim 😂😂 bence kişiden kişiye değişiyordur ama genel olarak mide bulantısı, kasık ağrısı,göğüslerde hassasiyet oluyor.