papatya346181 33+4 deyim çok şiddetli bel ağrım var. İşin kötü tarafı sağ bacağıma vuruyor. Üzerine basamiyorum, sağa sola dönemiyorum. Hafifletmek için önerisi olan var mı :(
2minnakannesi0 papatya346181 sizi en iyi ben anlarım bacağımın üstüne yatamıyorum ben günlük soda içiyorum bana magnezyum eksikliği diyorlar sürekli
papatya346181 2minnakannesi0 Ben de içiyorum ama bir etkisini göremedim daha doktorlar da olur son zamanlarda diyor ama bence normal bir ağrı değil benim ki 😅