Ben vestel tarçın yoğurma makinesini kullanıyorum içli köfte kısır normal köfte ne desen her şeyi onda hazırlatıyorum elim asla değmez çok çok memnunum hız kademeleri çok iyi başlıklar öyle litre genişlik haznesi çok iyi vede üstü blendır Masterchef de aynı makineyi kullanıyorlar ben alalı 3 sene olucak kayınvalidem Karaca almış denedim gerçekten hiç o markaya yakışmayacak derece de kötü işe yaramaz makine olmuş benim tecrübem bu şekilde