Kızlar merhaba aşılama oldum bu ay normalde kanda beta baktırma tarihim 23 Aralık dayanamadım cuma günü baktırdım sonuç negatif sonra bugün lekelenmem oldu çok az az ,progestan kullanıyorum işlem gününden beri her gün bugün ki progestanı lekelenmeden sonra içince lekelenme azaldı böyle lekenme görüp pozitife dönen varmı?