1prens1prenses_ umrumdadegil Klavyem gidiyor açıp girince geliyor Post atıyorum paylaşmıyor şimdide onay bekleniyor diyor
umrumdadegil 1prens1prenses_ sorun olabilir uygulamada bazen bana da oluyor klavye gidiyor. Onay bekliyor demesi de yasaklı kelime kullanımından kaynaklı oluyor
umrumdadegil 1prens1prenses_ sanmıyorum ya burda çoğu kişi marka yazıyor bende neye göre kabul edilmiyor anlamadım birkaç defa banada oldu
Larraa Merhabalar, aynı konuda 3 ayrı post açılmış ve hepsinin aktif olduğunu görmekteyim. Mutlu forumlar🌸
1prens1prenses_ Larraa sonradan paylaşıldı evet sorun mu var diye düşünerek üç kez paylaştım ☺️ Şuan sorun yok teşekür ederimmm