Bende acaba pozitif normal doğum hikayemi yazabilcekmiyim dedim ve şükürler olsun Allaha yazıyorum şu anda 1 haftalık olduk bile sabah saat 5 te ilk defa farklı olan hafif hafif sancilarim vsrdi 40+2de sabah 8 de doktor kontrolüm vardı kontrole gittiğimde sadece 1 cm açıklığım vardı nstde sancı yoktu herşey yolundaydı ve eve döndük ara ara o sancılar devam etti dışarı çıkıp yuruduk kaldirimlardan indim çıktım her sancı geldiğinde hafif dizlerimi kırarak geçmesini bekliyodum 10 sn tek suruyodu sonra aynı normal ev işlerimi yaptım sancı her girdikçe dizlerimi kırıp bekliyodum en son saat akşam 9 da ılık bi duşa girdim ve ondan sonra sancılarım sıklaşmaya başladı evde sancılarımı çekmek istediğim için o zmana kadsr bekledim sıklaşıncada hastsneye gittik ebe alttan muaneye baktığında 7 cm acikligim oluşmuştu bile çok şaşırdılar ilk gebelikte nasil bu kadsr güzel ilerlettin dediler tabi kalan son 1 saat de sancılarım aşırı sıklaşmaya başladı dayanmak zorlaştı doktorum geldiğinde kontrol ettiğinde direk doğuma aldılar ve 3 ıkınmamda kesisiz bi doğumla evlâdım kucağımdaydi ve 1 haftada eskisi gibiyim