Kızlar aylardır son iki üç aydır
Her gece saat 10dan sonra
Diz kapağım sızısı var çok rahatsız edici hatta uyku uyutmuyor doktor dedim magnezyum verdi
Yok yanı gecmiyo parol alıyorum
Ağrı kesici kremler sürüyorum ovaliyorum derken hafifliyor uyuya kalkıyorum neden böyle yaa
İlk hamilegimde tek bir hafta çektim başka yok
Bu geçmiyor gitmiyor
Ayakta dursam aynı yürüsem aynı
Dinlesem aynı
Ayaklarımı yüksek koysam aynı ılık duş masaj aynı ben napcam çok huzurumh kaçıryo doktor bişey demiyor birde varız çorabı dedi ama ileri derecede değil başlangıcı var Farmasi at kestanesi nasıl olur ki ?